Ommålning av pyrets rum

Nu är det dags för vår bebbe att flytta in i eget rum. Vet inte varför men jag är inte speciellt sugen på rosa trots att hon är tjej. När hon är tillräckligt stor för att bestämma själv kommer det nog uteslutande bli rosa färg och prinsessor. Jag passar på att bestämma medan jag fortfarande kan och min favoritfärg är ju blått. Gissa vilken färg det blev? Givetvis blått. Jag tycker att det blir lite jobbigt med tapeter och vi bestämde därför att måla på väggen vilket gör att vi lätt kan byta färg i framtiden. Däremot blev det ruskigt tråkigt med bara en blå vägg och därför blev det lite "stickers" i havets tema. Riktigt häftigt om jag får säga det själv.







Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0