Kan det bli roligare att städa?

Är det fler än jag som tycker att det är så ruskigt tråkigt att städa? Normalt sätt brukar jag kunna ignorera att det dyker upp en och en annan dammråtta i något hörn. Nu går det inte att blunda för detta längre med tanke på att mitt lilla Pyre far runt som en racerbil på alla fyra. Det är ingen rolig historia att titta på hennes knän när jag plockar upp henne. Då skäms jag verkligen för att det är så ostädat. Jag funderar däremot på om det blir roligare att städa om jag bara hade lite andra produkter som dessutom luktar gudomligt. Ja, kanske skulle det fungera. Här kommer i alla fall ett litet urval ur Maison Belles sortiment. Du kan välja mellan många härliga dofter. Några av dem är apelsin/rosmarin, lavandel/mint och kanel/jasmine. Kan redan känna hur underbart det doftar.

Maison belle golvrengöringsmedel  Maison belle glasrengöring
Maison belle limescale  Maison belle toalettrengöring

Foto: Cestlavie.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0