70 dagar kvar till julafton

Det är inte klokt men det är bara 70 dagar kvar till julafton. Måste säga att jag brukar se fram emot julen med skräckräckblandad förtjusning. Normalt sett är det stressigt att hinna med allt fram till den 24:e december men i år blir det nog lite annorlunda. Jag är mammaledig och hoppas att jag ska hinna med alla julklappar i god tid i år. Dessutom ska det bli spännande med tanke på att det är Pyrets första jul. Undra om hon blir rädd för tomten.

Här kommer lite fina julprydnader från Herstal för att få er i stämning.

Julprydnader från Herstal

Julprydnader från Herstal

Julprydnader från Herstal

Julprydnader från Herstal

Foton: Herstal.dk

Kommentarer
Postat av: Linda P

O nej, vi väntar lite med jul. Hinner inte med!!



Tävla inne hos mig istället!

2008-10-16 @ 16:03:46
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hehe visst är den fin :)Det är min lillasyster som är hur duktig som helst på html kodning, jag kan inte ett skvatt om sånt :S

Träligt med migrän, blir det ofta sånna bi effekter av ivf behandlingen? Hur mår du annars?

Kram kram

2008-10-16 @ 19:38:38
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0