Personlig almanacka

Har hittat en kanonrolig sida där du kan göra din egen almanacka. Det är jättelätt att leka sig fram på sidan och ändra färg, innehåll och lägga till en massa coola "måste ha" saker på de olika sidorna. Jag kan nästan lova att ingen kommer att ha samma almanacka som du. Jag har varit inne och laborerat lite och har nog kommit på hur min kommer att se ut för år 2009. Jag lovar att visa upp den när den kommer. Inte illa heller att priset är 275 kr inklusive frakt. Du kan också köpa ett presentkort på sidan som skickas till personen som du vill överraska. Personen i fråga kan sedan gå in och göra sin egen almanacka.

Gör en personlig almanacka
Gör en personlig almanacka

Foto: personligalmanacka.se

Kommentarer
Postat av: dahlarna

Jag köpte en sådan till jobbet för läsåret 08-09. Är SUPERNÖJD med den! Kommer definitivt att köpa en igen när denna tar slut!

KUL att du skrev en kommentar hos mig så att jag hittaed hit. Jättefin blogg du har!

Ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0