Lisa Rinnevuo

Jag tycker att tavlorna som Lisa Rinnevuo gör är så häftiga. Hon använder spray och akryl till sina tavlor. En känsla som jag får är att man antingen älskar hennes tavlor eller verkligen inte tycker om dem. Jag skulle gärna vilja ha en av hennes färgstarka tavlor hemma men tycker tyvärr att dem är alldeles för dyra. Alternativet är då att köpa en littografi. Dem är inte direkt gratis men mycket billigare. En kompis till mig har en målad tavla och den är så snygg. Littografierna nedan och flera andra går att köpa på Södra galleriet.

   	Lisa Rinnevuo

Tavlor av Lisa Rinnevuo Tavlor av Lisa Rinnevuo

Foto: sodragalleriet.se

Kommentarer
Postat av: Tina på Peppar och Vanilj

Jag tillhör dem som GILLAR :D Tomten, jag vill ha...



K R A M * T I N A

2008-11-18 @ 21:04:30
URL: http://www.pepparochvanilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0