Floating

Åh vad jag vill testa floating. Det verkar hur härligt som helst (vattnet är 34 grader varmt) och att det dessutom motsvarar mellan 4 till 6 timmars djupsömn är ingenting jag säger nej till. Tidigare har det varit så attans dyrt men nu har jag hittat ett ställe där det kostar 420 kr per gång eller 825 kr för tre gånger (om dessa gånger sker under en månads tid). Måste erkänna att jag skulle vilja ha någon med mig första gången (de har två flyttankar) för tänk om jag får panik där inne och måste ha någon till att glänta lite på locket. Vore roligt om vi båda ligger bredvid varandra och gallskriker och igen får upp locket. Detta är verkligen någonting som jag skulle behöva efter att alla julstök är avklarade.

Floating

Foto: floatingrest.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0