Bokstäver på väggen

Jag är sugen på att sätta upp något fint ord på väggen. Då vill jag gärna ha bokstäver som sticker ut lite från väggen. Visst finns det även fina väggord som klistras upp på väggen men jag skulle vilja ha lite mer robusta bokstäver. Här är några av de olika typer av bokstäver som jag funderar på.

Väggbokstäver  Väggbokstäver
Foto: inreda.com

Väggbokstäver Väggbokstäver Väggbokstäver

Foto: countrybymail.se

Väggbokstäver Väggbokstäver Väggbokstäver

Foto: anskuskammare.se

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Jag tycker också att väggbokstäverna är supersnygga!



Min lilla Måns har en vit tapet i sitt rum och jag hade tänkt vita bokstäver. Efterom dom står ut så blir det nog en snygg effekt.

Jätte fina inlägg du har!

Hälsningar sanna

2008-11-10 @ 19:02:11
URL: http://inredningsboden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0