Usch vilken helg

Nu har kräksjukan kommit till stan. Stackars lilla Pyret blev dålig i fredags natt och i lördags var det mannens tur.  Det sprider sig verkligen som en löpeld. Alla som var i kontakt med oss i fredags har blivit dåliga. Jag har klarat mig (peppar, peppar) men har åkt på en sanslöst jobbig förkylning. När maken kommer hem ikväll ska jag passa på att ta ett hett bad och tända lite doftljus (dessvärre kommer jag nog inte känna doften pga förkylningen).

Apropå ljus skulle jag gärna vilja ha en fin ljusstake från Georg Jensen. Här kommer ett smakprov på de otroligt fina ljusstakar som Georg Jensen gör. Snacka om stilrent och klassiskt.

Ljusstake från Georg Jensen  Ljusstake från Georg Jensen

Ljusstake från Georg Jensen  Ljusstake från Georg Jensen
Ljusstake från Georg Jensen   Ljusstake från Georg Jensen

Ljusstake från Georg Jensen

Foton: danskdesign.nu

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken bra idé att dekorera med Ahlgrens limited edition! Jag måste genast köpa på mig några fler!

2008-12-09 @ 21:24:00
URL: http://annaonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0