Snygga smycken

Jag var ute och promenerade med Pyret igår och gick förbi Helena Berggrens butik på Norrbackagatan. Jag föll pladask för hennes smycken i plexiglas. Tyvärr öppnade hon inte förrän senare på dagen så jag kunde inte gå in och titta utan fick nöja mig med att fönstershoppa. Hon har både bokstäver, hjärtan, olika typer av blommor och andra symboler som är gjorda av plexiglas i flera härliga färger. Dessutom finns det nu ett specialhjärta som kostar 120 kr och 50 kr från försäljningen av varje hjärta går direkt till Rädda Barnen. Du köper alla dessa hängen separat och sätter ihop dem till ett smycke. Jag skulle utan tvekan vilja ha hjärtat samt första bokstaven i mitt namn som halsband eller varför inte ett hjärta samt min mans och Pyrets initialer. Så himlans fint!

Helena Berggren smycken  Helena Berggren smycken
Helena Berggren smycken

Foton: designhelenaberggren.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0