Julbord på Sturehof Slott

Första julbordet för i år och troligtvis det sista om jag inte räknar in julafton. Våra kompisar G och F kom på den briljanta idén att vi skulle äta julbord tillsammans och då även ta med våra knottar. De föreslog Sturehof Slott som varken jag eller min man hade hört talas om förut (jag tänker bara på Stureplan när jag hör namnet). Jag kan säga att vi inte blev besvikna. Julbordet serverades i en av flyglarna till slottet och det kändes som att kliva rakt in i filmen Fanny och Alexander. Det var en otrolig julstämning och god mat. Ett stort plus till personalen som var otroligt trevliga och tillmötesgående. Kan även tillägga att Dogge Doggelito gärna tar en sväng till Sturehof slott för att fika på slottscafét.

Julbord på Sturehof Slott

Foton: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0