Fantastiska paraplyer

Att det inte kan sluta regna. Jag som dessutom är ute med barnvagnen nästan varje dag tycker att det är urtrist och längtar verkligen tillbaka till sommaren då vi kunde gå flera timmar i sträck och bara njuta. Varje dag får paraplyet tas fram. Dessvärre har jag bara tråkiga varianter med tryck och loggor på. Nu har jag hittat en fantastisk sida på nätet där finns massor med härliga paraplyer att välja på. Den som ser ut att vara gjord i svart spets är min absoluta favorit. Titta och njut.

Fantastiska paraplyer  Fantastiska paraplyer

Fantastiska paraplyer  Fantastiska paraplyer

Fantastiska paraplyer  Fantastiska paraplyer



Foto: brolliesgalore.co.uk

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej

vilka fina paraplyer men på vilken hemsida har du hittat dem?

2009-09-03 @ 13:08:40
Postat av: paraply

Jag hittade ett par av dem på http://www.finaparaplyer.se

2012-09-13 @ 10:20:28
URL: http://www.finaparaplyer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0