Dalahästar

Jag vet inte om det är en tidig 40-års kris som väntar runt hörnet men jag har börjat blivit förtjust i dalahästar. Inte att ha en massa hästar som pynt ståendes hemma för det skulle jag aldrig ha men att ha dalahästar som motiv. Jag har verkligen aldrig brytt mig om dessa hästar tidigare men nu tycker jag dem är kanonsnygga. I ett tidigare inlägg har jag visat mina kuddar från Stockhome med dalahästar som motiv. Någonting som jag helt seriöst överväger inför nästa dop jag ska gå på är att köpa ett par träskor i storlek 22 (är de minsta). De ska vara målade med en kurbitsmålning och bebbens namn ska även stå på skon. Är inte det gulligt så säg. Här kommer lite saker med dalahästar på.

Produkter med motivet dalahästar
Foto: Eget kollage med bilder från grannas.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0