Tim Bergling - Avicii

 
Vilket underbart väder det var i fredags. När barnen ätit middag tog jag med mig min mat in i vardagsrummet och hällde upp ett glas rosé. Det var fullkomligt kaos på Systembolaget då tydligen hela Lidingö fick sug på just rosé i fredags.
 
Senare på kvällen blev jag alldeles chockad då jag läste att Tim Bergling-Avicii avlidit. Jag vet inte varför jag blev så berörd men jag träffade honom ett antal gånger när han var liten (jag är 20 år äldre) och jag uppfattade honom som ett ganska ensamt barn. Jag har tänkt på honom ett antal gånger genom åren och när han började spela musik och blev uppskattad för det han gjorde kändes det bra att veta att han hittat sin grej och inte alls var ensam längre.
 
Det är fruktansvärt tragiskt att han inte blev mer än 28 år och jag hoppas att han inte själv såg till att det slutade alldeles för tidigt utan att det var en ren olyckshändelse eller någonting annat som han själv inte kunde påverka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0