Snyggingar från GEOX

 
Tyvärr var shoppingen i Prag riktigt usel. Vi åkte alla ner med mycket plats i resväskorna och hade hoppats på att det skulle vara lika bra shopping som när vi var i Budapest. I Prag fanns det inte mycket som föll oss i smaken och antingen var det svindyra märkesaffärer eller riktigt ungdomliga butiker för tonåringar.
 
 
Med tanke på att vi är 40+, 50+ och 70+ gick det inte riktigt hem hos oss. Jag lyckades dock hitta dessa coola sneakers på Bata som har en flera våningar hög skoaffär mitt i stan. Jag tittade på dessa skor redan när jag var i New York förra året men då var hela sidan av skon också gjord i lack och då blev skon alldeles för stel och riktigt oskön att ha på sig.
 
Nu när de har tyg på sidan är de riktigt sköna och riktigt snygga.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Riktigt fina var dom! :)

Svar: Tack, de är mina nya favoriter
Jag

2017-06-06 @ 23:22:41
URL: http://ericajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0