Härliga sommardagar

 
De senaste dagarn har bjudit på sol och värme. Sjön är spegelblank och på kvällarna har vi tagit ut roddbåten på en tur och fiskat. Inte något napp ännu men det spelar ingen roll och Lillebror njuter i fulla drag bara han får ett kastspö i handen.
 
 
På kvällen idag var det dags för maken och Lillebror att ta ett dopp i sjön där ytvattnet ligger på 15 grader. Jag och Pyret valde att hänga med men vi tänkte inte bada.
 
 
Väl framme kunde inte Pyret hålla sig utan hon kastade kläderna och hoppade i vattnet hon också. För min del stannade jag kvar på stranden då jag inte doppar tårna om det inte är minst 25 grader varmt. Jag får ta igen det när vi åker till Kos i september.
 
I morgon är det dag för en road trip på minst 50 mil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0