Svarta skinpumps

 
När min kompis gick igenom min garderob i våras (och tog bort mer än hälften av vad jag hade) tyckte hon att jag skulle investera i ett par svarta pumps. Jag har ett par från Tiger med tofsar fram (ungefär som på ett par lofers) och jag tycker de är riktigt fina men hon ville att jag skulle ha ett par lite mer klassiska.
 
 
Därför slog jag till när La Redoute nu har rea och dessa godingar från Soft Grey fick jag för 400 kr vilket är en rabatt på 50%. De är riktigt sköna att gå i och jag beställde en storlek större enligt anvisningar och det stämde faktiskt. Foder och sula i skinn och ovandel i kalvskinn.
 
 
Dessa kommer att få vara med om mycket roligt det kan jag lova. Kanske dags att ha dem redan på jobbet i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0