Vårblommor

 
Nu när våren börjar visa sig vill jag gärna ta in vårblommor här hemma. Våra gäster i fredags hade med sig en fantastisk korg med blommor (givetvis från min favorit Lidingö GREENHOUSE). Jag har inte koll på de söta små rosa bollarna men de andra är pärlhyasinter och penséer.
 
 
De är perenner vilket är toppen och jag ska ta och ha dem ute på balkongen när det inte längre är så kallt på nätterna.
 
 
I fredags köpte jag också några påskliljor för att även få in lite påsk. Den gula färgen piggar verkligen upp.
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Så himla fint! Ger verkligen vårkänslor :)

2016-03-14 @ 20:55:06
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0