Two Hands Cafe i New York

 
Jag måste tipsa om ett riktigt bra frukostställe i New York som heter Two Hands Cafe. Här åt vi första frukosten efter att vi kommit fram och den var supersmarrig och kändes riktigt nyttig.
 
 
Jag tog en macka med äggröra och avokado samt en acai bowl som jag blev rekommenderad. Den sistnämnda är en skål fylld med mixade kalla blåbär, banan, mandelmjölk, acai pulver och kakao som toppas med granola, kokos, chokladbitar, hemp- och chiapulver samt färska bär. Den är fullkomligt gudomlig och jag vet precis var jag ska äta frukost nästa gång jag åker tillbaka.
 
 
Stället ligger på 154 Mott Street vilket är ungefär 3 min gångväg från hotellet vi bodde på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0