Plantering av kaktusar

 
När jag hämtat barnen från skolan och dagis idag planterade vi våra kaktusar som vi köpte i helgen. Jag hittade även en här hemma som håller på att växa ur sin kruka och den fick också göra sällskap med de andra.
 
 
Bästa stället att hitta "bra ha saker" är på Lagerhaus. Jag har under flera dagar letat efter en skål eller liknande att plantera kaktusarna i och idag när jag under lunchen passade på att gå in på just Lagerhaus hittade jag en grön/brun glasskål som passar perfekt. Dessutom har de riktigt bra priser.
 
 
Tre kaktusar hamnade i barnens rum och resten hamnade i skålen. Det är helt hopplöst att få till bra bilder då ljuset när jag kommer hem från jobbet är obefintligt. Nu längtar jag efter våren och det är härligt att se att det faktiskt börjar bli lite ljusare på eftermiddagen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Åh vilken inspiration, så skulle jag också kunna tänka mig att göra här hemma! Tack! :)

Svar: Kul att du tycker det blev bra. Dessutom är det toppen då de inte behöver vattnas så ofta
Jag

2016-01-18 @ 20:21:22
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0