Förvaringsboxar från Lagerhaus

 
Jag har verkligen dille på att sortera och rensa här hemma till makens stora förtret. Bara jag säger ordet rensa får han hjärtklappning så där är vi verkligen olika. Jag har svårt att koppla av när jag kommer hem från jobbet när det är saker överallt och vi har tyvärr inte något extra rum att stoppa in saker i och då gäller det att vara kreativ gällande förvaring.
 
 
När jag var på Lagerhaus häromdagen såg jag att de sålde ut jättefina förvaringsboxar till superpriser. De stora (och de är riktigt stora) är nedsatta från 199 kr till 60 kr, de mellersta är nedsatta från 149 kr till 45 kr och de små är nedsatta från 99 kr till 30 kr. Riktiga kap med andra ord.
 
 
Jag köpte två stora, en mellan och en liten. En av de stora har jag ställt i badrummet och i den förvarar jag toalettrullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0