Bokrean

 
Jag passade på att ta en tidig lunch i tisdags för att kunna botanisera bland reaböckerna på Akademibokhandeln innan det blev rusning. Redan när reklambladet kom i brevlådan bestämde jag mig för vilka böcker jag ville köpa och det blev tre till mig och tre till barnen.
 
Linda Lomelinos böcker Lomelinos tårtor och Lomelinos glass kommer att användas flitigt framöver och förhoppningsvis kan jag lära mig en hel del från Bingos fotoskola.
 
 
 
Pyret ville ha böckerna Super-Charlie och monterbacillerna och Super-Charlie och gosedjurstjuven. Lillebror fick LEGO Star Wars bildlexicon.
 
Idag har jag beställt ytterligare böcker från Adlibris och nu får även maken en bok. För min del kommer läsningen att vara säkrad ett tag framöver vilket är toppen då jag verkligen har kommit in i ett "läsa bok stim".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0