Mot en ny bil?


Just nu sitter jag och maken i bilen på väg hem från Sundsvall. Det var toppen på festen igår och födelsedagsbarnen överraskade med att ha på sig bröllopskläder då de i smyg gift sig i början av maj.

Nu kör vi på för fullt mot Stockholm och när jag surfade i bilen hittade jag en annons på en bil som vi båda föll för. Jag ringde säljaren och nu är vi lite wild and crazy och kör på för att åka och testa bilen och förhoppningsvis köpa den. Vi har inte ens provkört modellen men har bara hört gott om den och läst en hel del recensioner där den fått bäst i test varje gång.

Nu får vi bara hoppas att den går in i vårt lilla garage från 40-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0