Värmebölja


Det är inte klokt så härligt väder vi har idag. När jag gick hemifrån vid sextiden i morse var det redan 20 grader varmt ute. Att kunna gå iväg utan att ha Jacka eller kofta med sig är verkligen lyx.

På lunchen gav jag mig ut på en löptur och jag måste säga att det var ruskigt varmt. Tack och lov sprang jag utmed vattnet där vinden blåste.


Efter skolan hängde vi i parken med en klasskompis till Pyret. För att få i barnen vätska blev det både glass och Festis till barnens stora glädje.

Vi passade också på att kasta den gigantiska ufo som flyger fram i luften och som Lillebror fick i födelsedagspresent av moster med familj. En riktig höjdarleksak enligt barnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0