Dagens träning

 
 
Jag har lovat mig själv att jag ska träna varje dag på semestern. Det behöver inte vara så avancerat och dagens första träning var att ta med barnen ut på sjön. Solen strålade och det var helt spegelblankt på vattnet när jag och barnen traskade ner mot vattnet.
 
 
Innan vi åkte iväg på semester köpte jag teleskophåvar i lättmetall på Claes Ohlson som barnen absolut ville prova idag. Jag rodde därför runt med barnen i nästan två timmar vilket verkligen känns i armarna. Vi såg flera stim med abborrar men tyvärr fick inte barnen någonting i håvarna. Bättre tur nästa gång.
 
 
Senare på kvällen var det dags för ett yogapass (har glömt hur jobbigt det är) och 25 minuter in i passet ringde maken från sin cykeltur och sa att han fått punktering. Inte kul att stå mitt ute i ingenting och jag skämtade med barnen att vi måste snabba oss att hämta honom innan björnen äter upp honom.
 
 
Allt gick bra till slut och nu har vi grillat hos mamma och pappa. Nu väntar en smarrig ostbricka.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Som sagt det behöver inte vara så avancerat, bara man rör på sig på något vis. Vilken fin dag ni fick.

Madeleine

2015-07-13 @ 23:19:45
URL: http://vitsvartochlime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0