Bokrea

 
På lunchen igår tog jag en tur till Åhléns för att titta på deras bokrea. Tyvärr tyckte jag att den var ganska tråkig men jag köpte två böcker till barnen. Själv är jag nästan galet besatt av kokböcker men alla som jag tittade i var ganska tråkiga och jag kände att jag faktiskt hade liknande hemma och därför blev det inte något köp.
 
Sedan gick jag vidare till Akademiebokhandeln där det var så mycket folk att det knappt gick att ta sig fram. Däremot hade de otroligt många böcker på rea och där köpte jag "Wallenberg ett familjeimperium" av Gunnar Wetterberg som nu ligger på mitt sängbord.
 
På kvällen köpte jag även tre biografier på CDON och idag har jag gjort en ny beställning hos CDON på "Den stumma flickan" av Hans Rosenfeldt och även en bok som jag länge velat ha nämligen "Såser" av Tommy Myllymäki.
 
Nu har jag ett antal böcker som jag kan läsa i sängen innan det är dags att sova om kvällarna. Mysigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0