Rea hos Massimo Dutti

Nu har rean börjat hos Massimo Dutti både på nätet och i butikerna. Jag passade  på att köpa några julklappar till mig själv då vi i år har betstämt oss för att inte köpa julklappar till de vuxna utan bara till barnen.
 
Jag har i två års tid letat efter ett par fina bruna stövletter och när jag nu hittat dessa hoppas jag att mitt letande är över. Det blev även två stickade tröjor i bl.a. ull och cashmere. En tunnare långärmad tröja till sommaren och en kortärmad grå. Det är verkligen snyggt med gråa tröjor till vita byxor.
 
Det är supersmidigt att hämta paketet i butiken och sedan lämna tillbaka de saker som inte passar på samma ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0