Ny handväska

 
Nästa vecka åker jag till Spanien och då vi bara ska åka med handbagage gäller det att vara smart gällande packningen. Jag kommer att ha ett vanligt handbagage (liten resväska) men sedan är det även tillåtet att ha med en handväska.
 
 
Allla mina sommarväskor är antingen små eller öppna utan möjlighet att stänga. Ska jag springa runt på flygplatser, i affärer och på stranden vill jag absolut ha en med någon form av stänganordning. Vore surt om någon stoppade ner handen och snodde plånboken eller telefonen.
 
Planen har varit att köpa en canvasväska med läderdetaljer från Campomaggi (vilket jag skulle få i påskpresent från maken) men då den kommer i två olika storlekar velar jag fortfarande om vilken jag vill ha.
 
 
Lite bråttom blev det nu att fixa fram en väska att ha med på flyget. När jag och Lillebror var inne på SaraCecilia i Lidingö Centrum tidigare idag hittade jag en hyfsat billig väska från lo-ika som rymmer mycket. Dessutom blir den helt platt när jag viker ihop den. Den kommer att bli toppen att ta med till Spanien och nu ska jag istället för att leta väska fokusera på att försöka hitta mina sommarkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0