Taxfree shopping

 
Jag hinner nästan aldrig shoppa någonting på taxfree när jag är ute och reser. Tiden räcker inte till och när jag dessutom reser med barnen är det näst intill omöjligt att få tid att gå runt och dofta på parfymer och titta på olika sminkprodukter.
 
När vi åkte till Turkiet hade SAS en stor katalog med saker som vi kunde välja och som sedan låg på stolen och väntade när vi åkte hem. Det är ju super att kunna bläddra igenom den i lugn och ro för att sedan välja ut några godbitar. För min del blev det fyra varianter av parfymen Daisy från Marc Jacobs. Jag har redan Daisy Eau So Fresh men nu blev det även Daisy, Daisy Delight och Daisy Eau So Fresh Delight. Det är perfekt att ha små flaskor istället för stora då jag tycker att den större varianten aldrig tar slut och det är ju kul att variera dofterna mellan varven.
 
 
Det blev även mina två favoritprodukter från Cliniques Even Better Serie nämligen Skin Tone Correcting Lotion SPF 20 och Dark Spot Corrector.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0