Nya kokböcker

 
Idag fick jag hem några kokböcker som jag köpt på bokrean på nätet. Om inte jag kan komma till rean får den komma till mig. Jag tycker om Markus Aujalays mat och den här gången blev det Markus Kokbok. Det blev även den extremt tjocka kokboken Monikas Vardagsmat av Monika Ahlbergs. Den är fylld med smaskiga recept på lax och kyckling samt lite annat smått och gott. Till barnen blev det Min rosa kokbok som har goda och lätta recept som de ska få laga själva (med lite hjälp av mig förstås).
 
I morgon är det dags för mina två operationer. Klockan 10 ska jag vara på plats på sjukhuset och sedan kommer själva operationerna att ta några timmar. Det enda som jag oroar mig är att jag kommer att ha ännu mer ont denna gång än när jag fick nefrostomin för två veckor sedan. Nu ska läkaren nämligen klippa av mellan njuren och uritären för att sedan vidga den och sy ihop den igen. För att den då ska kunna läka ordentligt måste jag ha en slang som nu även går ner från njuren till uritären. Med tanke på att jag inte tål alla dessa rör kommer det nog att bli än värre än vad det är idag.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, håller tummarna för dig och hoppas allt går bättre än du tror! Massa kram

2014-03-05 @ 13:31:09
URL: http://nattstad.se/emaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0