Jag och Polly

 
 
Äntligen får jag lite egentid. Maken åkte utomlands för att jobba i tisdags och jag måste säga att det tar på krafterna att fixa allt själv (har dock fått hjälp av svärmor att hämta på dagis några dagar). Dessutom har Lillebror problem med att somna när det är så ljust ute. Tre kvällar i rad har han somnat efter 22 och då blir det inte mycket tid för mig att göra någonting då jag ska upp 05.45 på morgonen. Barnen är även inne i en period då de bråkar alldeles för ofta. Jag tror att vi alla snart behöver lite semester.
 
 
Nu sitter jag i alla fall äntligen i soffan och ska läsa det nya numret av Sköna Hem. Som sällskap har jag en påse Polly. Jag älskar verkligen de som har ett överdrag av saltlakrits. Tänk om det kunde göras en påse med bara sådana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0