En tappad tand

 
Fy vad kallt det börjar bli. Jag går till jobbet väldigt tidigt några dagar i veckan och då är det inte mer än max tio grader ute. På dagarna är det så kallt på jobbet att jag måste sätta på mig en fleecetröja (inte så moderiktigt men vad ska jag göra) och på kvällarna lindar jag in mig i min DNKY Cozy som värmer riktigt skönt.
 
Jag surfar också runt för att hitta någon sistaminuten resa för mig, maken och barnen. Skulle vara så skönt att få lite värme innan hösten är här på allvar.
 
Dagens händelse här hemma är att Pyret har tappat tand nummer tre. Den här gången är det ena framtanden som lossnade och den andra precis bredvid är lös den med. Hon oroar sig dock för att tandfen inte ska komma då hon tappade tanden i skolan idag och den försvann på skolgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0