Att nästan bli galen

 
Igår ringde det på dörren och en kille från Posten stod utanför med ett gigantiskt paket. Det visade sig att det var vår bean bag som kommit hela vägen från England. Vi köpte det på Groupon för några veckor sedan och gav strax under 500 kr för den. Jag har ingen som helst lust att ge 2000 kr för en fatboy då säcken ändå kommer att bli sliten med tiden.
 
 
Jag trodde att de små cellplastkulorna skulle finnas i själva säcken men inte då. Enligt instruktionen ska man helst vara två personer som fyller på kulorna men jag är ju som jag är och bestämde mig för att säcken skulle vara klar när barnen kom hem från dagis.
 
Sagt och gjort. Jag hittade några smarta lösningar för att det skulle gå lite enklare men de små kulorna höll nästan på att driva mig till vansinne. De är så statiska att de hamnar överallt. När jag sedan fått in allt i säcken skulle stod det i beskrivningen att jag skulle trycka ut luften innan jag stände dragkedjan. Där måste jag säga att jag tappade huvudet fullständigt. Jag tyckte att jag tänkte till men resultatet blev att det sprutade ut kulor ur påsen och ut på golvet. Så irriterande. Bara till att börja plocka upp dem igen. Sedan stängde jag dragkedjan till dess det bara var ett litet hål kvar innan jag pressade ut luften. Ruskigt mycket smartare måste jag erkänna.
 
Säcken ska ligga i Lillebrors rum och ska användas som sittplats när barnen tittar på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0