RoyalDesign - nu på Lidingö

 
I fredags slog RoyalDesign upp portarna här på ön men jag lyckades inte ta mig dit förrän på lördagen. Lokalen är på hela 400 m² vilket är dubbelt så stort som deras butik i Sturegallerian och är verkligen fylld till bredden med fina saker.
 
 
Önskelistan kommer att bli lätt att skriva i år och väldigt lång. Det finns så otroligt mycket fint i butiken att jag blir alldeles snurrig i huvudet. En stor eloge till mig själv som faktiskt behärskade mig och inte köpte någonting denna gång men nästa gång kommer det nog inte att gå lika bra. Jag har redan bestämt mig för en sak som kommer att få stå i vardagsrumsfönstret över jul.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Det verkar som att ett besök på Lidingö är på son plats :(

2013-10-31 @ 10:58:13
URL: http://ettstenkast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0