Halloweenkläder

 
 
Jaha, då har vab säsongen börjat. Dagis ringde igår och bad oss att hämta Lillebror som tydligen hade blivit krasslig under dagen. I natt och på morgonen har han haft feber men är nu är han feberfri. Reglen på dagis är att barnen måste vara feberfria i 24 timmar vilket betyder att det blir vab i morgon också. Snälla svärmor passar barnen på eftermiddagen och jag tar förmiddagspasset.
 
 
Apropå halloween som närmar sig med stormsteg är Pyret bjuden på halloweenparty på lördag. När jag började prata utklädningskläder insåg jag ganska snart att det minsann inte dög att klä ut sig till spöke eller något liknande. "-Jag ska vara snygg" var svaret jag fick när jag började prata kläder och då började jag och Pyret titta runt på nätet för att hitta någonting lite mer annorlunda. Hon fastnade för en vampyrklänning från Buttericks som har genomskinliga vingar och den beställdes igår på nätet. Idag har den redan levererats till ombudet här i närheten och jag ska försöka ta en sväng förbi senare ikväll.
 
Lillebror har fått en skelettpyjamas inköpt på H&M. Den är hur mjuk och skön som helst och lyser i mörkret. Det var inte speciellt svårt att sälja in den till honom måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0