Nya soffkuddar

Det blir inte något hemmapyssel nu när vi bor borta men förhoppningsvis är det bara nästa vecka kvar innan vi kan flytta in och njuta av vårt nya badrum. Byggkillarna har i alla fall kaklat väggarna och ska foga golvet idag. Om vi har tur kommer de att sätta in badkaret innan helgen och då kommer det bli riktigt kul att se hur det blir. Badkaret har nämligen satt standarden för resten av badrummet och de andra inventarierna är köpta med tanke på badkarets form.
 
 
Idag är jag hemma med en sjuk Lillebror. Han hade feber i söndags och började kräkas i tisdags. Nu har han gått över till att vara dålig i magen och det är inte ett understatement att säga att det lukar surströmming när det kommer någonting i blöjan. Inte nice. Antingen är det maken som är hemma i morgon eller så får vi dela halva dagen var.
 
 
Igår gick jag in på Lagerhaus för att köpa inslagspapper och såg då en kudde med gröna detaljer som jag inte kunde låta bli att köpa. 149 kr gick den på och då var det både innerkudde och kuddfodral. Helt ok enligt mig. Förra veckan köpte jag även ett lila kuddfodral på H&M Home med tryck av en fjäril. När vi kommer hem ska jag byta ut mina gröna kuddar som jag brukar ha på vintern mot mina lila. Ni får se senare hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0