Dekoration till påsktårtan

 
På lunchen idag passade jag på att ta en sväng till Panduro. De har fått in en hel del saker när det gäller bakning och dekoration av muffins och kakor.
 
Det blev Ballinas sockerpasta med chokladsmak och även tre andra sockerpastor som jag ska dekorera påsktårtan med. Jag har inte lagt upp någon direkt plan för hur den ska se ut men jag har några dagar på mig att fundera. Vi kommer att åka iväg på semester på lördag för att fira påsk i Jämtland med mina föräldrar och Pyret håller formligen på att längta ihjäl sig. Tyvärr ligger maken nerbäddad med över 39 graders feber men det är många dagar kvar till dess vi åker och förhoppningsvis kommer han att bli bra till avresedagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0