Sliten

 
Oj,oj,oj igår var det firmafest med jobbet. Det var fullt ös och så mycket dans att jag har blåsor och skavsår ovanpå tårna (hur nu det har gått till). Jag kom hem sent och var inte riktigt på G i morse när jag vaknade. Aningens bakis måste jag faktiskt erkänna.
 
Maken har haft hur mycket jobb som helst de senaste dagarna och har suttit och jobbat till sent in på natten. Idag var ha tvungen att åka in till kontoret och jobba och lämnade mig själv med barnen. Nåja, jag tog mig i kragen och gick ner till Lidingö Centrum där det idag firades barnens dag med en tur i skansentåget, trolleri, ballongfigurer och en mängd annat. När vi sedan gick till Grill In för att äta lunch började Pyret frysa och gråta. Det är inte likte henne och dessutom vägrade hon att äta lunch. Det slutade med att hon somnade i mitt knä och snälla fru K gav oss skjuts hem i sin bil.
 
Väl hemma hade Pyret 39 graders feber och sedan har hon tyvärr kräkts hela dagen. Inte trevligt men vi hoppas att det bara stannar med att hon är dålig och att vi andra slipper några symptom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0