Nytt på balkongen

 
 
Snacka om att det är rea överallt nu för tiden. Och visst är det så att det är massor med saker jag verkligen behöver. Eller nej, det är det nog egentligen inte men jag hittar konstigt nog en massa bra ha saker i alla fall.
 
 
 
Idag blev det en sväng in på Zara för att köpa fina kläder till barnen på rea och sedan styrde jag stegen mot Hemtex. Där hittade jag sittdynor till balkongen för 49 kr styck. De vi haft tidigare har blivit solblekta och ser inte längre så trevliga ut. Nu har det också börjat blomma på balkongen vilket är riktigt fint. Smultronen som vi sådde har däremot inte ens blommat och det kommer nog ta lite tid innan vi kan smaska i oss dem.
 
På måndag är det SEMESTER. Det ska bli så sanslöst skönt att få ta det lugnt några veckor och bara umgås med nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0