Lussebullar

 
Idag har jag målat Lillebrors rum ytterligare en gång men nu får det vara nog. Hela familjen tog även en tur till Spånga där vi köpte en riktigt cool säng till Lillebror som ni ska få se när sakerna kan ställas på plats i hans nya rum.
 
 
Jag och barnen har även bakat lussebullar och receptet hittade jag hos House of Philia. De blev riktigt smarriga och vi smaskade i oss några samtidigt som vi drack glögg (givetvis bara jag och maken, barnen fick juice) och tittade på dagens inspelade julkalender.

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Såg ut som en bra recept! Förra året hade jag någon slags 2-stegsraket med två degar som skulle blandas, och för mig som aldrig bakar var det liter mer än vad jag behövde :)

2013-12-04 @ 00:16:42
URL: http://ettstenkast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0