Ny lampa i fönstret

 
Ikväll har jag varit på restaurang Grill med en kompis och ätit riktigt god mat. Det blev en ganska tidig hemgång då jag inte känner mig helt kry och har ordentligt ont i halsen. Attans om jag börjar bli sjuk nu när det bara är några dagar kvar till semestern.
 
Nu när det börjar mörkna på kvällarna inser jag att vi saknar belysning på några ställen här hemma. I våras var jag faktiskt smart nog att köpa en rosa lampa till Pyret som jag nu har hängt i hennes sovrumsfönster. Den var på rea och kostade under hundralappen vilket gjorde att jag faktiskt inte kunde låta bli. Nu är det Lillebrors tur att få lite lampor i sitt rum. Han behöver en sänglampa och en i fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0