Grillmiddag

 
Igår åkte maken med barnen till Skansen medan jag tog en löparrunda och började städa här hemma. Vi har inte fått ordning efter det att vi kom hem från semestern och nu är det verkligen hög tid att det blir lite ordning och reda.
 
 
På kvällen var vi bjudna till en dagisfamilj på middag. Vi satt på terassen och njöt av det fina vädret samtidigt som vi drack öl, rosévin och rödvin. Till middag blev det grillat kött, lax samt en massa smaskiga grönsaker och halloumi. Efterrätten tog vi inomhus och frun i huset är helt fantastisk när det gäller inredning. Deras hem skulle passa i vilket inredningsmagasin som helst och jag suckar alltid beundrande när jag är där. Tänk om jag skulle kunna få det hälften så fint här hemma men jag vet inte var jag ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0