Lidingöloppet

 
Oavsett om vi vill inte blir nog alla Lidingöbor påverkade av Lidingöloppet på ett eller annat sätt. Köerna ringlar långa på bron och bilister parkerar verkligen hur som helst. För min egen del tycker jag att loppet är helt ok och det är nästan lika många löpare som är med under de tre dagarna som det finns boende på ön.
 
 
Pyret ställde upp i Knatteloppet i år vilket är 1,7 km. Fy bubblan vad geggigt det var när vi gick mot starten men barnen tyckte att det var kanon att få gegga ner både kläder och skor. Pyret var jätteduktig och vill absolut springa nästa år igen. Då har även maken som mål att vara med och springa 3 mil. Det tycker jag dock är självplågeri men tack och lov är det ju inte jag som ska ta mig runt hela den sträckan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0