Fredagsmys med Brämhults Lemonad

 
Är det bara jag som har missat att Brämhults släppte tre olika lemonader inför sommaren? Ikväll när barnen somnat tog jag mig till affären för att köpa fredagsmys åt mig och maken. Tyvärr hade affären i centrum som har Snapple stängt för dagen och den affär som har öppet längre har tyvärr inte min favoritdryck. Därför blev jag glad när jag såg att Brämhults börjat göra Lemonad. Det är alltid min favvis när vi åker till USA. Jag valde den som gjord enbart på citron.
 
Den är riktigt god och den fick även gott betyg av maken. Nu ska vi dricka lemonad, äta 70% choklad cocoa coconut och titta på Iron Man 2.
 
Hoppas att ni får en riktig skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0