Lampan Ball 65 från Watt & VEKE

Lampa ball 65 från Watt & VEKE
Foto: Privat

Som jag tidigare skrivit var jag på inreda.coms kundkväll i fredags. Dagen till ära var det 25% rabatt på allt som de hade i lager. Det första jag såg var en jättestor lampa från Watt & VEKE. Den påminner om en rislampa men denna är gjord i silkestyg. Maken och jag har länge letat lampa men aldrig hittat någon som vi gillar. Lampan var helt ok prismässigt och även stor (maken vill ha minimum 50 cm) och denna är 65cm. Jag slog till och nu hänger den hemma i vardagsrummet. Vi måste dra sladden i taket för att få den att hänga centrerat över soffbordet men annars är vi mycket nöjda. Jag tror även att min pappa kommer att bli nöjd då han länge klagat på vår dåliga belysning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0