Trunki - handbagageväska för barn

Åh, jag blir så ressugen när det blir vår. Visst är det fint här hemma också men att få åka iväg till en annan stad och få sitta på utecaféer och shoppa lite nytt inför sommaren är härligt. Planen var att åka iväg till en storstad i början av maj med min syster och mamma men tyvärr kommer det inte att bli av. Trist då allt är bokat och betalt men med tanke på att jag åker in och ut på sjukhus hela tiden och kommer att opereras inom 2-3 veckor får vi nog satsa på en resa i höst istället vilket inte är lika roligt.

När jag, maken och barnen åkte till San Francisco i somras blev det en massa spring och gående på flygplatser då vi mellanlandade på vägen och det blir lite tungt i långa loppet att bära på två barn. Jag önskar att vi hade var sin Trunki till barnen. Det är en resväska i måtten som ett handbagade får vara. Det smarta är att barnen kan sitta på väskan (tål 50kg) och med en rem kan en vuxen dra den bakom sig. Ett toppenalternativ istället för att bära någon på armen. Det finns ett antal att välja på hos travelheroes.

Trunki handbagageväska för barn som går att åka påTrunki handbagageväska för barn som går att åka på
Trunki handbagageväska för barn som går att åka på
Bilder: www.barnparadiset.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0