Luring?!

 
Lillebrors "koppor" har inte blivit mörkare i färgen och inte har de börjat vattna sig heller. Nu börjar jag fundera på om det verkligen är vattkoppor som han har. Jag har surfat runt lite på nätet och har hittat någonting som heter virusprickar. De liknar verkligen de som Lillebror har på kroppen. Jag ringde till läkaren idag men han ville att jag skulle hålla Lillebror hemma idag och se om de börjar vätska sig under dagen. Annars ville han att vi skulle komma förbi så att han kan se vad det är.
 
Idag har det som vanligt varit full rulle här hemma och Lillebror har ordnat sina bilar, flygplan och tåg i långa rader vilket är en riktig favoritsyssla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0