Pyrets önskelista

Pyret fyller snart tre år och hon önskar sig en guldfisk eller en älva som kan flyga. Tyvärr måste jag säga att hon inte kommer att få någon av dessa saker. Jag har förklarat att det inte går att få tag i en älva som flyger och då har hon önskat sig en fjäril. Även där fick jag säga att det blir svårt då fjärilar inte är ute under vintern. Jag har istället satt ihop en önskelista som jag tycker är bra. Visst, jag kan i ärlighetens namn säga att hon inte har önskat sig en Mini Kånken men hennes gamla ryggsäck börjar säga upp bekantskapen och denna är så fin. Hon skulle bli överlycklig om hon fick den i lila. Det kanske märks på sakerna nedan att lila och rosa är favoritfärgerna.

Mini Kånken i lilaLumilove Barbapappa nattlampa

Bowlingset för barn i mjukplast och som har formen av djurHello Kitty Djuraffär

Smyckeskrin i lilaBarbiedocka sjöjungfru



Mini Kånken från Fjällräven www.outnet.se
Lumilove Barbappa nattlampa www.pappaprylar.se
K´s Kids Bowlingset www.lekmer.se
Hello Kitty Djuraffär eller någon av de andra husen www.br-leksaker.se
Smyckeskrin www.jabadabado.se
Barbie www.br-leksaker.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0