Choice vardagsrumsbord

Jag kan tyvärr inte säga att det går framåt på vardagsrumsfronten utan nästan bakåt. Det är fortfarande en soffa samt köksstolar som gäller. Fåtöljen som vi vill provsitta finns inte i butik och därför har det helt enkelt inte blivit några fåtöljer. Däremot är det så att jag troligtvis har hittat det vardagsrumsbord som vi vill ha. Den heter Choice och kommer från EM. Priset är under 2000 kr vilket jag tycker är riktigt bra. Med tanke på att soffan är mörkt grå och fåtöljerna kommer att vara i svart skinn vill jag ha ett ljust bord. Jag är så trött på ek och är nu inne på att skaffa ett vitt bord. Sedan skulle jag gärna vilja ha en svart och vit kohud som matta. Tyvärr vet jag inte hur den är att tvätta med tanke på att vi har två barn som garanterat kommer att kladda ner den.

Choice vardagsrumsbord
Bild: www.em.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0