Snö

Då har den slutligen kommit. Snön. Vid 07.00 tiden i morse såg jag att det snöade och ropade på Pyret som har tjatat om snö i säkert en månad redan. Hon var överlycklig men jag sa att jag inte trodde att det skulle bli så mycket för hon ville göra snögubbar och allt möjligt. Snacka om att jag hade fel. När vi gick till dagis hade det kommit massor med snö och vi gjorde roliga figurer med hjälp av våra fotspår och vi rullade även snöbollar. Tyvärr är det +1 grad vilket gör att det blir slaskigt och det mesta kommer nog att försvinna hyfsat fort. Tidigare idag var himlen grå och trist men nu är den ljusblå och det är jättefint ute med lite sol och massor med snö.

Snö

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Åsa Schrader

Hej!



jag hittade av en slump din blogg, jag googlade "dalahästar" och så kom den upp :-).

Jättefin blogg du har!



Jag såg att du gillar Lisa Rinnevuo, och hennes tavlor är ju svindyra!!! jag kan nog göra en till dig som liknar hennes fast mycket billigare, ok fusk jag vet men hey, jag gillar fina saker, speciellt marimekko men har inte råd att köpa allt som jag skulle vilja ha!!



Min blogg är:



www.swedeart.blogspot.com



Mvh,

Åsa

2010-10-24 @ 01:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0