Matta till balkongen

Igår var jag inne i stan och fixade lite ärenden. Det känns som om det är sista shoppingturen på egen hand innan lillebror kommer. Det är beräknad födsel på söndag och jag börjar bli lite otymplig minst sagt. Det tar på krafterna att gå på stan och åka kommunalt. Igår var jag på jakt efter en matta från Indiska som jag sett i en inredningstidning. Givetvis visade det sig att just den mattan har varit jättepoppis och därför fick jag leta på flera ställen innan jag så småningom hittade det sista exemplaret i Fältöversten. Ibland ska man ha tur. Sedan släpade jag hem den och den passar finfint på balkong. Mattan är av plast och är enkel att spola av om den blir smutsig. Dessvärre har jag inte planterat blommorna ännu och det finns även lite annat att fixa till innan balkongen är klar.

Kanonfin plastmatta från Indiska

Kanonfin plastmatta från Indiska

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0